Mempersembahkan :)

seterusnya

Friday, January 27, 2012

pada hari khamis pagi yg dingin ~

assalammualaikum w.b.t
sudah lama aku tidak melihat dan menaip post unutk blog aku ,
al maklum lha dah start sek0lah kan ,
yeah ~
di pagi hari khamis ,
aku dan kakak aku yg sulung ,
telah menaiki bukit yg dinamakan broga ,
dekat sini aku bukan nak cerita asal usul nama broga 
aku nak cerita pasal perasaan aku bila menaiki broga kali yg ke-2
ceyh , aku nak bngga siket sbb da lebih satu kali aku menaiki broga tuh ,
tpi kalu nak smpai ke gunung Tok Wan
dalam mimpi je kot ,
tpi insyaallah satu hari nanti aku akn smpai jua disana ,
dgn penat lelah nye aku menaiki , memanjat bukit tu 
akhirnya aku smpai juga di puncak bukit tuh
tpi time aku perg untuk kali kedua tuh
tak rmai sangat 0rng
rmai 0rg cina je
tpi de sepasang suami isteri cina nyh
memang sweet lha kan
dye tolong aku panjat batu yang b0sar tuh
yg x ley bla aku pegang tgn lelaki tuh
time tuh aku tak tahu lha nak pegang ke tak nak
mase tuh kira time kritikal lha jugak
0rg tu hlur je tgn dye kat aku
aku pun pegang je lha
dah tak tahu nak uat ape
lgi pun kalu aku uat bodoh kang tersepit plak aku kat tgh2 batu tuh
hehe , untuk pengetahuan k0rng lelaki cina tuh dah bley kira
pangkat ayah aku dah ,
tpi kalu dah smpai kat atas bukit tuh
semua penat lelah aku hilang sbb tgk pemandangan kat atas tuh
cantik , kira cantik lha jugak ~
nyh ade gmbar2 yg x brape menarik tpi bgi aku menarik !












itu saje gmbar2 pemandangan kat bukit broga ,
kalu nak rasa sendiri pemandangan ,
 panjat sendiri baru bley rasa best ke tak !!
 klu korang perasan aku ade ambik gmbar couple yg tolong aku tuh ~






thanks read! suke , like ler plak :D

No comments:

Post a Comment