Mempersembahkan :)

seterusnya

Friday, February 20, 2015

counting 3/3

result suda mau keluar maa ,
haiyaa mcam mana nehh
takut juga adaaa
ape lah result aku nanti , elok ke tak
banyak A ke tak ?
Sebenarnya apa yang aku kejarkann ?
.
entah aku pun tak tau tapi pasal rsult ni
aku nak keputusan yang elok atau cemerlang supaya mak ayah aku gembira tu je
tapi aku tau result yang akan keluar tu bergantung kepada usaha yang aku lakukan
.  
tapi aku nak mase result keluar nnti mak ayah aku gembira
dengan result yang aku dapat , jadi semoga MAZLIENA BINTI MUSTAFA mendapat keputusan yang cemerlang . amin .
tapi aku rase ape yg aku akan jadi akan datang
dah ditakdirkan oleh Allah S.W.T
walaupun aku apply nakk jadi doktor tapi kalau dah ditakdirkan oleh Allah 
jadi engineer so jadilah
.
aku ,
hanya tawakal dan meminta dan terus meminta kepada
tuhan yang satu .

.

so guys nanti kalau ade mase den ceghito pasal result den .
lain yang nak di cegito lai yang keluarr

thanks read! suke , like ler plak :D

No comments:

Post a Comment